tiistai 7. elokuuta 2012

Alitajunnan taantumus

Niin, nyt käyn unissani läpi keskikoulun loppu vaihetta, eli vuosiani 14-15. Oi, se on kaukana -70-luvun vaihteessa. Useena yönä oon nähny unta, miten on mentävä kouluun. Kauhu täyttää ajatukset, kun en muista mitään (oppimiani) asioita. Kerta kerralta mietin, mihin kaikki on hävinny mielestä ja en varmaan saa todistusta. Viime yönä oivalsin, ettei minua voi jättää luokalle, kun muka täytän sinä vuonna 16v. Ei se koulunkäynti ollu helppoa sillonkaan. Sillon kylläki luulin eläväni nuoruuttani, nyt jäläkeenpäin oon oivaltanu, ettei sitä nuoruutta ollukkaan.

6 kommenttia:

  1. Sinulla uni on melkein painajaismainen. Stressi painaa ja oletko jaksanut kuntoilla ?

    VastaaPoista
  2. Kamalia ja tuttuja unia, esiintyvät aina välillä ja itse yhdistän sen stressiin.

    Minulla oli kyllä nuoruus, raju sellainen. Onneksi en enää ole nuori.

    VastaaPoista
  3. Sirkkis-stressiähän tää on. Parin viikon aikana on sali jäänyt ihan olosuhteiden pakosta, ei niinkään laiskuudesta.
    Susu-minulla on usein jaksoja jolloin muistan uneni, eli nään unia. Paljon on just näitä ahdistavia.
    En oikeestaan kaipaa mitään ikäkautta, vaikkei vanheneminenkaan oo mukavaa.

    VastaaPoista
  4. Niin ne unet järjestelevät meidän sielun valokuvia:)

    VastaaPoista
  5. Jokin painaa mielessäsi, mutta toivotaan, että se tulee noin pois. Onneksi en ole enää nuori, apua. Ei enää jaksaisi. Mitään ei jaksaisi.

    VastaaPoista
  6. Enkuli-näin on, vaikka on painajaisia, niin unet korjaavat paljon.
    vilukissi-arvaa vain jaksasko meikä, pahh!!
    Viime yönä näin unen, kun mulla oli multaa ja pussinöttösiä joka paikassa. Aloin kasvattamaan sieniä? Ennenkun heräsin, niissä oli jo alut, muttei ykskään näyttäny sieneltä?! Vieläkö tässä pitäs uutta alottaa....

    VastaaPoista