lauantai 12. helmikuuta 2011

Aurinkoinen päivä pohjolassa

Tänään on pakkanen vaihellu-20-23 välillä ja ainaki 3 aurinkopäivää peräkkäin.
Kävin sentäs keskipitkän kävelyn, joka on mulle n.3 kilsaa. Eipä mulla juuri muuta järkevää asiaa ookkaan, toistaviikkonen työjakso, korttivaihtarien korttien mapittaminen ja ääälytön väsy on vieneet ajan aika tarkkaan. Ruokaremontti ois tarpeen, mutten j-a-k-s-a, jokaikinen puhuu vaan dieeteistä ja ruokavalioista. Mie haluun olla erilainen, kannan jenkkakahvani yhä edelleen:)

6 kommenttia:

  1. Ajatus ruokarempasta ei juuri minuakaan kiehdo, vaikka pitäis. Olen ollet kait liian työllistynyt (eläkeläinen) jotenki on kuin kevät väsymys. Yksi minun ystävä kysyi kevättääkö? Vastasin keveästi kevättä kevein kengin kevääseen. Vaikka olo on toisinpäin ;(

    VastaaPoista
  2. Kuule, parempi pari jenkkakahvaa kuin jatkuva laihdutus ja juputus laihduttamisesta. Mä en suostu nykyisin edes kuuntelemaan aiheesta.

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihanasta lumiukko-kortista! Kaunista kevättä!
    Terveisin Ritva L.

    VastaaPoista
  4. Sinulle ystävänpäivän palkinto blogissani.

    VastaaPoista
  5. Sirkkis, Enkuli ja Nettimartta, onpa lohduttavaa lukea samanhenkisistä ihmisistä.
    Ritva-mukavaa, että tykkäsit. Upeaa kevättä myös sinulle!
    Sirkkis-köh,köh. Kiitos:)

    VastaaPoista