maanantai 7. heinäkuuta 2014

Köyhän keitoksia

Tämä on hilloa, vaikka näyttääkin enemmän kaalimössöltä. Tein liukastetta puuron/rahkan alassaamiseks. Parit porkkanat(konnalle lusikallinen), parit puolalaiset, sisältä tummia :(  parit raparvarret.
Eilen käytiin pikanen mökkireissu, ei paljoa edistyny tekemiset. Ainakin minun kohalla siitä piti huolen mäkäräisarmeija! Äijällä on terassin? lattian puoliks uusiminen ja mulla mökin seinustalla olevan kukkapenkin kääntäminen ja reunakivien kaivaminen. Kivet kaivan pois, että pääsis leikkurilla lähemmäks, entinen unikkopenkki muuttuu joksikin, kenties. Yhellä seinustalla on akileijaa ja jotain isoa kellokukkaa, jotka minun mielestä kuuluu ihan eri paikkaan.

5 kommenttia:

  1. Ai siellä on märäisetkin oivaltaneet lämpimät säät, harmi:)

    Hyvää tuo hillo on varmaan juuri rahkan kanssa. Minäkin kerään kaiki soseet ja marjat ja syön rahkan kanssa. Muka vähemmän kaloreita...

    VastaaPoista
  2. Ihana hilloke ja varmaan hyvää. Kurjia ne mäkäräiset , minulle tulee niistä mustelmia kun olen allerginen niille ja hyttysille.

    VastaaPoista
  3. Mmmm.... näyttää hyvältä! Makkarakeittoa ilman makkaraa ;)

    VastaaPoista
  4. Rantis-valitettavasti ja kohta on paarma aika! Tykkään rahkasta, mut se juuttuu ruokatorveen.
    Sirkkis-ihan hyvää tuosta tuli. Voi kurja, onneksi siellä on vähän noita mötiäisiä :)
    Sanna-juuri niin :D

    VastaaPoista
  5. Hyvältäpä näyttää. Kukkapenkin uusiminen on minunkin suunnitelmissa. Saas vain nähdä onnistuuko tänä vuonna (kaan)

    VastaaPoista