sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Elämän hallinta hukassa

Hemmetti mitä tappelua tän nettiyhteyden kans, grrrr!!!! Juuri ja juuri sain maksettua laskut, muutaman tunnin vain vekslasin. Aloin tässä ihmettelemään, kun mulle on alkanu tulemaan e-laskuja? Käyn pankin sivuilla niin harvoin, et useimmin on eräpvä jo ohi!! Joo, annoin palautetta, samoin reitittimestä, jonka palautin. Mitä mie teen semmosella kapistuksella, jos ei johtoa saa paikalleen. Palautin sen käyttämättömänä, palautetiedoilla, alle kahen viikon. Nyt kuitenkin tuntuu, et multa peritään siitäkin...
Juu, kyllähän mulle oli tullut puheluita, sillon olin kylläkin töissä. Joten oletan, jos on asiaa ja tietää säpo osotteen ja oikianki osotteen!

4 kommenttia:

  1. Elämä on yksi suuri kärsimysnäytelmä, jossa tuntuu aina olevan se pääosa vaikka kelpaisi se sivuroolikin - ainakin minulle.

    VastaaPoista
  2. Kyllähän noista laskuista pitäisi laskujen lähettäjän ensin ilmoittaa, että laskut muttuvat e-laskuiksi. Sitten noiden reitittimien yms kanssa. Koskaan ei tiedä minkälainen on sopimus ja koska esim maksu nousee. Harmillista.

    VastaaPoista
  3. Kyllä laskun lähettäjän tulee lähettää ensin ilmoitus, että laskusi muuttuu tai ei muutu joksikin!

    VastaaPoista
  4. Outi-kommentoin jo aikaa sitten, mut taas se on hävinnyt johki :( Välillä joutuu kärsimään vähän enemmän!
    Rantakasvi-niin minäki luulin, et mulle ilmotetaan jotain! En oikein jaksa uskoa, et reititin parantais tätä katvealueella olevaa yhteyttä.
    Vilukissi- en ole vielä päässy kattomaan mahollista vastausta minun kyselyistä ja valituksista.

    VastaaPoista