perjantai 15. kesäkuuta 2012

Kesä

Nyt se on täällä, viides kesäpäivä ja ukkonenkin on jyrähelly tännään. Yskä ei talttunu, hain eilen siihen lääkityksen. Toissapäivänä sain silmän sarveiskalvon haavaan lääkkeen. Haavan synty on ihan mysteeri, oireet alko ykskaks ja oottelin toista päivää, jos paranis itekseen. Eipäs parantunu ja nyt yritän taiteilla silmäantib. ees suunnilleen silimää kohti joka toinen tunti. Voipi niinki pien asia olla vaikeeta huononäköselle. Tuomi lopettelee kukintaa ja pihlajat alottellee. Yks kesän nautinnoista on kävely avojaloin ;)) Töissä joutuu pitämään sukatki jalassa ihan hygieniasyistä. Tyttöset tulee mummon luo yökylään, kun on harvinainen vklvapaa.

11 kommenttia:

  1. Sinulla on sitten vauhti-viikonloppu kun on menoa lasten kera. Paranemista ja kesää sinne sinulle.

    VastaaPoista
  2. Kiitos, samoin Sirkkis. Minulla oli nuppuset erikseen yötä, joten iloa riitti monta päivää.

    VastaaPoista
  3. Johan on sitkeää. Mulla oli keväällä samanlaista, mutta ei silmässä mitään. Älä nyt sitten väsytä itseäsi! Mukavaa juhannusta ja parempia vointeja!!

    ps. mä en koskaan kulje avojaloin, vain kotona sisällä, mun jalanpohjat ei tahdo kestää omalla lattialla roskiakaan, heh

    VastaaPoista
  4. Vilukissi-lääkitys loppu, vieläki sitkeitä yskänpuuskia, liekkö allergista. Kiitos samoin sulle hyvää juhannuksen aikaa ;)
    Olipa hyvä, kun muistutit, ois näköjään aika pyöritellä imuria ;D

    VastaaPoista
  5. Pikaista paranemista ja leppoista juhannusta!

    VastaaPoista
  6. Pau-kiitos!
    Riitta Sinikka-Oikein ihanaa Juhannuksen jatkoa ;)

    VastaaPoista
  7. Hyvää juhannuksen jatkoa sinnekin. Oliko sulla muuten jossakin netissä esillä keräilemiäsi kortteja? Olen ollut sulle kuorta laittamassa jo piiiiitkään.

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Bullukat-kiitos samoin :) Minulla ei ole kuvia, kun pelkkä korttilista.

    VastaaPoista
  10. ^OK. Katson sulle jotain. Ei mullakaan ole netissä kuvia korttikokoelmista, vaikka hyvä olisi, niin vaihtokaverit tietäisi mitä mulla jo on. Ehkä jossain vaiheessa saan vihdoin hankittua skannerin...

    VastaaPoista